English

۳۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

عملیات احداث مجتمع‌های مسکونی زیتون پردیسان با 352 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم به پایان رسید و امروز این واحدها در آستانه 22 بهمن‌ماه و سالگرد پیروزی انقلاب به خانواده‌های قمی واگذار شد.

۳۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم افتتاح 352 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان قم به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم همزمان با دهه مبارک فجر با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مسئولان استان در پردیسان برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم اظهار کرد: قیمت تمام شده مسکن‌ها اهمیت زیادی دارد و ما در استان قم از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش قیمت و پرداخت اقساط کم‌تر استفاده کردیم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از 352 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان قم،

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مسکن یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اولیه هر فرد است، گفت: راه نهضت ملی مسکن در قم آغاز شده و این راه با سرعت بیش‌تری دنبال خواهد شد تا منجر به شادی مردم شود.

خاطرنشان می‌شود، این واحد های مسکونی در مجتمع‌های زیتون ۷، ۸، ۹ و ۱۰ قرار دارد که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

برای ساخت این واحدهای مسکونی که در منطقه پردیسان قم بلوار امام صادق(ع) احداث شده است، هر کدام از متقاضیان حدود ۳۵۰ میلیون تومان آورده داشته اند و ۴۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای این واحدها درنظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه