English

بذرپاش:

تامین هزاران مسکن در شرایط کنونی اقتصادی بسیار دشوار است / مسکن با تقاضای انباشته به‌دلیل کمبود ساخت مواجه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش مسکن در سال های گذشته با موضوع تقاضای انباشته به دلیل کمبود ساخت مواجه است و ثمر نشاندن تامین هزاران واحد مسکونی در شرایط کنونی اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، امری بسیار دشوار است.

تامین هزاران مسکن در شرایط کنونی اقتصادی بسیار دشوار است / مسکن با تقاضای انباشته به‌دلیل کمبود ساخت مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان در حالی با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی افتتاح شد که مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از ۴ هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی در خراسان رضوی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: در آستانه ولادت انقلاب اسلامی قرار داریم و همان طور که می دانیم، امام خمینی (ره)، با توسل به خداوند، توانست اثری ماندگار به جای بگذارد که در تمام تاریخ به یاد خواهد ماند. با وجود این که این روزها شاهد ظلم به انقلاب اسلامی هستیم، باید به یاد داشته باشیم که امام توانست ملتی بزرگ را به صورت یکپارچه به خروش آورد.

وی اظهار کرد: امروز در جوار حضرت ثامن الحجج و خدمت مردم پرافتخار استان خراسان هستیم تا در راستای حرکت بزرگی که دولت آغاز کرده، گام برداریم. این در حالی است که همه به این موضوع واقفند که به ثمر نشاندن تامین هزاران واحد مسکونی در شرایط کنونی اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، امری بسیار دشوار است. 

بذرپاش ادامه داد: با وجود این که کم لطفی ها، مشخص است که بار بزرگی در زمینه بخش مسکن از دوش کشور در حال برداشته شدن است. 

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: بخش مسکن در سال های گذشته با موضوع تقاضای انباشته به دلیل کمبود ساخت مواجه است. زمانی که نسبت به ساخت و ارائه تسهیلات و اقدامات مشابه صورت نگیرد، مشخص است که تقاضا برای مسکن انباشته می شود. 

بذرپاش توضیح داد: دولت سیزدهم نیاز موجود برای مسکن را با سیاست‌های مختلفی که در حوزه تسهیل گری در دستور کار دارد که به عنوان یک حرکت مجدانه توسط رئیس جمهوری و همه اجزای دولت این موضوع را محقق خواهد کرد.

در این مراسم علاوه بر افتتاح یک هزار و ۲۰۵ واحد در استان خراسان رضوی که هزار و ۵ واحد آن در شهر گلبهار بود، به صورت ویدیو کنفرانسی یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در کرمانشاه،   یک هزار و ۴۸۰ واحد در خوزستان و مابقی در  استان گلستان افتتاح شد که مجموع آن‌ها به ۴ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

50 درصد وقت وزارت راه و شهرسازی صرف ساخت مسکن می‌شود

اولویت نهضت کاهش قیمت تمام شده در تکمیل پروژه‌ها داشته باشید

اختصاص زمین ۲۵۰ متری در شهرهای کوچک به مردم

واگذاری واحد‌های مسکونی مهر و نهضت ملی به متقاضیان از ماه آینده

میزان تسهیلات ساخت مسکن باید افزایش یابد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه