English

فرمانده سپاه فجر فارس:

حضور مردم فارس در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را، پرشور و پر معنا دانست

فرمانده سپاه فجر، با صدور پیامی از شهروندان استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی طی پیامی با پرشور و پرمعنا دانستن حضور مردم در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس و شهر شیراز، به این واسطه از مردم قدردانی و سپاسگزاری کرد.

در این پیام آمده است؛

" بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» در ایران اسلامی، حضور بی‌دریغ و میلیونی شما، بندگان صالح خدا و انسان های آگاه و مؤمن که به خیابان‌ها آمدید، به جهان اعلام کرد که این ملت بزرگ از مسیر حق و حقانیت بازنخواهد گشت و پرچم بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهیدان قافله عشق را تا ابد در اهتزاز نگاه خواهد داشت.

خسته مباد گام‌های الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.

پیام این حضور بی بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.

سربازان ولایت در سپاه استان فارس خداوند قادر متعال را بخاطر هدایت و دست رحمتش برسر این کشور و این ملت سجده شکر را به جای آورده و همچون قطره یی از این اقیانوس، از یکایک آحاد مردم عزیز تشکر می‌نمایند این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را می‌بایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه