English

کرمانشاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور کم نظیری داشتند

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور کم نظیری داشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، کرمانشاه، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، با حضور اقشار مختلف مردم که عمدتا بصورت خانوادگی حاضر شده بودند، از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه، از مسیر میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

مردم حاضر در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی همچون ما تا آخر ایستاده‌ایم، مطیع امر رهبریم و همه آمدیم، در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران و انزجارشان از استکبار جهانی را نشان دادند. 

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه مثال زدنی بود.

گلباران مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش سرودهای انقلابی، اجرای سرود توسط گروه ۱۳۵۷ نفری دانش آموزی، برپایی میزهای خدمت از سوی دستگاه‌ها و ادارات و ایستگاه‌های فرهنگی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه از نکات مورد توجه راهپیمایی امسال بود. 

حضور عشایر با لباس محلی، حضور گروه‌های ورزشی و نمایشی در مسیر راهپیمایی، برپایی سیاه چادر عشایری و... از دیگر جلوه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه بود.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز کرمانشاه عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس بود.

در پایان نیز قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن امسال قرائت و به تایید حضار رسید.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در دیگر شهرها و بخش های استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه