English

دیدار رییس کل دادگستری استان قزوین با خانواده ۳ نفر از مددجویان زندان

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر رییس کل دادگستری استان قزوین با خانواده 3 نفر از مددجویان زندان های استان دیدار کرد.

دیدار رییس کل دادگستری استان قزوین با خانواده 3 نفر از مددجویان زندان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه این دیدار گفت: دستگاه قضایی از زمانی که فرد به زندان گرفتار می شود، همه تلاش های خود را برای آزادی او نیز آغاز می کند اما در این بین از خانواده مددجویان نیز غافل نخواهیم شد.

وی افزود: خانواده زندانیان ناخواسته و بی تقصیر درگیر مسائل و حواشی فرد زندانی می شوند و از این حیث مشکلات و آسیب های مختلفی آنها را تهدید می کند و گاهاً آنها نیز به زندان گرفتار می شوند؛ به همین خاطر حمایت از خانواده مددجویان بسیار حائز اهمیت است.

شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان، اداره کل زندان و انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین برنامه ها و طرح های مختلفی در راستای حمایت از خانواده مددجویان در دست اجرا دارند و باید از همه ظرفیت ها برای توانمند سازی این قشر آسیب پذیر بکار گرفته شود و سایر دستگاه و نهادها نیز باید در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

گفتنی است در این دیدار که با حضور مدیرکل زندان های استان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان صورت پذیرفت، درخواست های خانواده مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان قضایی در خصوص پیگیری وضعیت زندانیان قول پیگیری دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه