English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان مرکزی از نعمت برق بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تعداد روستاهای برخوردار از برق استان قبل از انقلاب 41 روستا بوده، اما اکنون تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان مرکزی از نعمت برق بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمود محمودی  با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه توزیع برق استان مرکزی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 18 هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی افزایش یافته است.

 وی افزود: طول شبکه برق در استان مرکزی قبل از انقلاب یک‌هزار و 500 کیلومتر بوده، این میزان بعد انقلاب به 20 هزار و 915کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به این که تعداد ترانس‌های هوایی و زمینی برق در استان مرکزی قبل از انقلاب 422 دستگاه بوده است گفت: تعداد این ترانس‌ها بعد از انقلاب به 18 هزار و 525 دستگاه رسیده است.

محمودی تصریح کرد: تعداد مشترکان برق استان قبل از انقلاب اسلامی 57 هزار  مشترک بوده است و تاکنون این تعداد به 792 هزار مشترک افزایش یافته که تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی استان قبل از انقلاب 207 مشترک بوده است، اما هم‌اکنون تعداد مشترکان مذکور به 18 هزار و 483مشترک رسیده که نشانگر تبدیل استان به قطب صنعتی و کشاورزی کشور بعد از انقلاب است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد:  تعداد روستاهای برخوردار از برق استان قبل از انقلاب 41 روستا بوده، اما اکنون تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق بهره‌مند هستند و هم‌اکنون تعداد روستاهای برق‌دار به یک‌هزار و ۱۶۶ روستا رسیده است و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی 100 درصد شده است.

 محمودی عنوان کرد: تعداد پایه‌های روشنایی معابر 206 هزار دستگاه است و این رقم قبل از انقلاب 19 هزار دستگاه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه