English

مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان خبر داد؛

۴۰۸ اثر به جشنواره «ابوذر» کردستان ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان از ارسال ۴۰۸ اثر از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر به مرحله کشوری جشنواره در تهران ارسال شد.

۴۰۸ اثر به جشنواره «ابوذر» کردستان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، رشیدی مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان از برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفته آینده خبر داد و گفت: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی در کردستان برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۴۰۸ اثر از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله کشوری به دبیرخانه این جشنواره در تهران ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بیان کرد: آیین اختتامیه مرحله کشوری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۶ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود و نفرات برتر در سطح کشور نیز مشخص خواهند شد. 

وی ادامه داد: پس از جمعبندی و داوری آثار نفرات برتر بخش‌های مختلف مرحله استانی مشخص شدند و یکشنبه هفته آینده مورخه ۲۳ بهمن‌ماه آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان و مدیران ارشد استانی و اصحاب رسانه کردستان در سالن جلسات پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.  

رشیدی در پایان از اهالی رسانه استان کردستان دعوت کرد تا در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه