English

با ورود دستگاه قضایی مازندران:

مشکل یک شرکت تولیدی در سوادکوه با ۱۱۰۰ نیروی کار رفع شد

رئیس کل دادگستری استان از گره گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی در حوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری های دلسوزانه دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

مشکل یک شرکت تولیدی در سوادکوه با 1100  نیروی کار رفع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تأکیدات رئیس معزز قوه قضائیه درباره کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال زا اظهار داشت: تولید در افزایش رضایتمندی و بالا رفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم به ویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: شرکت مذکور از شرکت های معتبر و مهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار رو به رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدیدهای دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران تصریح کرد: در این شرکت 1100 کارگر در حال فعالیت می باشند که مشکلات حقوقی و عدم صدور پروانه بهره داری در روند تولید و اشتغال، خلل هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی از  این مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه