English

در قالب کلان طرح «یاسر» صورت گرفت؛

اجرای طرح ویزیت رایگان در بخش کجور نوشهر

کاروان خدمات پزشکی درمانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1401 در قالب کلان طرح «یاسر» در بخش محروم کجور حضور یافتند و به ویزیت رایگان پرداختند.

اجرای طرح ویزیت رایگان در بخش کجور نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در راستای جهاد خدمت و امیدآفرینی، با حضور گروه 13 نفره بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلا مازندران، ایستگاه ویزیت رایگان در مسجد جامع شهر محروم کجور شهرستان نوشهر برپا شد.

ویزیت رایگان در بخش کجور نوشهر

در این اردوی جهادی یک روزه که به همت مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان، معاونت اجتماعی و بهداشت و درمان سپاه ناحیه نوشهر و با پشتیبانی شهرداری و بخشداری بخش محروم کجور اجرا شد، بیش از 60 نفر از اهالی منطقه مورد معاینه پزشک عمومی، طب اورژانس، متخصص مامایی، روانشناس و دندانپزشک قرار گرفتند و خدمات لازم پزشکی از جمله تزریقات، کنترل فشار خون، قند خون، کشیدن دندان و تحویل داروهای تجویز شده به صورت رایگان برای آنان انجام شد.

ویزیت رایگان در بخش کجور نوشهر

شایان ذکر است قبل از آغاز پذیرش مراجعه کنندگان، اعضای این کاروان جهادی با حضور در مزار شهدای گمنام محوطه مسجد جامع کجور، ضمن زیارت و ادای احترام، با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.

ویزیت رایگان در بخش کجور نوشهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه