English

در ساختمان مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر صورت گرفت؛

افتتاح سومین خانه محیط زیست در رامسر

سومین خانه محیط زیست استان مازندران در رامسر و در ساختمان مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و فرماندار رامسر افتتاح شد.

افتتاح سومین خانه محیط زیست در رامسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر عطااله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در مراسم افتتاح سومین خانه محیط زیست استان مازندران در رامسر اظهار داشت: در شهرهایی که بستر ارتباط لازم بین مدیریت شهری و محیط زیست برقرار است، خانه محیط زیست ایجاد می‌شود تا مسائل و مشکلات محیط زیستی بیان شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در مدیریت محیط زیست مهم است، ادامه داد: در جلسات این خانه، نماینده‌ای از سمن‌ها و شورای اسلامی شهر نیز حضور داشته باشند و فعالیت‌های در قالب شیوه‌نامه باشد.

محمدرضا نیاستی رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامسر نیز با بیان اینکه ارتباط معناداری بین بخش دولتی و تشکل‌های محیط زیست از طریق خانه‌های محیط زیست ایجاد می‌شود، بیان داشت: این مجموعه می‌تواند در هر محله و شهر یا روستا باشد تا میزان مشارکت مردم در مسائل محیط زیستی افزایش یابد.

وی افزود: از ظرفیت همه دستگاه‌ها می‌توان در این زمینه استفاده کرد چون محیط زیست یک موضوع همگانی است.

در این مراسم از خانم مهندس نرجس قوامی کارشناس مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر با اهداء لوح تقدیر و تندیس پنجاه و دومین سالگرد کنوانسیون رامسر، قدردانی شد.

در پایان این مراسم نیز  نمایش خیابانی با موضوع حفظ محیط زیست در حیاط ورودی مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر برگزار شد.

گفتنی است، نخستین خانه محیط زیست استان مازندران در شهرستان بهشهر، دومین خانه در ایزدشهر و سومین خانه محیط زیست نیز در رامسر افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه