English

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خبرداد؛

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نایین /۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش6 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در نایین /3 نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی به 3 دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو ها پرداخته و موفق به کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد مدارک معتبر قانونی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه 3دستگاه کامیون توقیف و3 متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان مبارزه با قاچاق و برخورد با اخلالگران این حوزه را یکی از اولویت های پلیس در جهت حفظ منابع ملی و رونق اقتصادی عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و فعالیت مجرمانه در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه