English

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون خبر داد؛

کشف ۱۰ هزارلیترسوخت قاچاق در تیران وکرون / یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون از کشف 10 هزارلیتر سوخت قاچاق ودستگیری یک نفر در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

کشف 10 هزارلیترسوخت قاچاق در تیران وکرون / یک نفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از دپوی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازدید از یک باب انباری موفق به کشف 10 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کردند گفت: دراین رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی علاوه بر هدر رفت سرمایه ملی و تأثیر منفی بر اقتصاد داخلی باعث کاهش سطح معیشتی بخش وسیعی از افراد جامعه می شود از این رو پلیس قاطعانه با این مسأله برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه