English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

راه اندازی کارگاه هنری توسط مددجوی اصفهانی در رشته تذهیب و نگارگری ایرانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مددجوی اصفهانی در رشته تذهیب و نگارگری ایرانی بر روی تخم شترمرغ با حمایت کمیته امداد استان اصفهان کارگاه هنری خود را راه اندازی کرد.

 راه اندازی کارگاه هنری توسط مددجوی اصفهانی در رشته تذهیب و نگارگری ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد: شناسایی توانمندی های مددجویان و هدایت آنها با استفاده از نقاط قوتشان می تواند به اشتغال پایدار و حذف چرخه فقر در خانواده های تحت حمایت کمک کند.  

احمد رضایی با اشاره به اینکه یکی از بانوان مددجو با استفاده از هنر تذهیب و نگارگری ایرانی بر روی تخم شتر مرغ به اشتغال پایدار رسیده است، ادامه داد: این مددجو با مشاوره و هدایت کارشناسان اشتغال و دریافت تسهیلات 150 میلیون تومانی، توانست با اجاره کارگاهی، برای 6 نفر دیگر نیز اشتغال ایجاد کند.

وی با تاکید به اینکه توسعه صنایع هنری، بستر مناسبی برای اشتغال و درآمدزایی اقشار نیازمند است، افزود: با آموزش و تقویت صنایع دستی و هنرهای منتسب به اصفهان، نه تنها در ایجاد اشتغال پایدار مددجویان بلکه می توان در رشد و توسعه این صنایع نیز کمک کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه این مددجوی اصفهانی با نگارگری روی تخم شترمرغ محصولی زیبا و کاربردی می سازد، گفت: این نهاد با شناسایی توانمندی متقاضیان، آموزش و ارائه تسهیلات، بستر اشتغال را فراهم و در مسیر پایداری و افزایش درآمد نیز با بازدیدهای دوره ای و رفع نیازمندی ها، برای خودکفایی مددجویان تلاش می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه