English

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه کشاورزی در بابل با سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی بابل از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه زیربنایی و صنایع تبدیلی با اعتبار 115 میلیارد ریال در این شهرستان ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه کشاورزی در بابل با سرمایه گذاری 115 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن آهنگری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر چهار پروژه زیربنایی و صنایع تبدیلی با اعتبار 115 میلیارد ریال در شهرستان بابل افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سه پروژه زیربنایی بخش کشاورزی در این شهرستان افتتاح و یک پروژه صنایع تبدیلی کلنگ زنی می شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار 115 میلیارد و 129 میلیون ریال از محل تأمین اعتبارات تملک استانی و با استفاده از تسهیلات و آورده شخصی به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه های زیربنایی را شامل طرح تجهیز اراضی به سیستم آبیاری قطره ای با اعتبار 2 میلیارد و 960 میلیون ریال در روستای دیوا ملکشاه و دو طرح احداث ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار 12 میلیارد و 373 میلیون ریال از محل اعتبار تملک استانی در روستاهای نخ کل، کلاگر محله، ارمک و چاری این شهرستان اعلام کرد.

آهنگری، کاهش هدررفت آب و افزایش راندمان مصرف آب و انتقال آب کانال یا تخلیه جریان زهکش ها، افزایش ظرفیت ذخیره آب زراعی و تأمین آب مطمئن برای کشاورزی را از مزایای پروژه های افتتاحی برشمرد و تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های افتتاحی کشاورزان و بهره برداران اراضی زراعی و باغی از مزایای آن بهره مند و برای 24 نفر در زمان اجرای طرح اشتغال ایجاد شد.

وی، کلنگ زنی طرح کارآفرینی بسته بندی انواع میوه و سبزیجات به روش انجماد با 99 میلیارد و 796 ریال اعتبار در شهرک صنعتی بابلکنار این شهرستان را از دیگر پروژه های این مدیریت در ایام بزرگداشت دهه فجر امسال اعلام کرد و افزود: این طرح با ظرفیت 410 تن در سال و پیش بینی اشتغالزایی برای 20 نفر کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل، افزایش مدت نگهداری، حفظ بافت، رنگ، عطر و طعم و ارزش تغذیه ای محصول، امکان قابلیت مصرف محصولات فصلی در سایر فصول با همان طراوت و شادابی، نظر دسترسی مصرف کننده به مواد غذایی آماده و کاهش ضایعات مواد اولیه را از اهداف نگهداری موادغذایی به روش منجمد کردن برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه