English

امام جمعه کرمانشاه:

دهه فجر بهار جهاد تبیین است/ مسئولان به فکر امیدآفرینی باشید

امام جمعه کرمانشاه بهار جهاد تبیین را دهه فجر برشمرد و گفت: باید در دهه فجر دانش آموزان و دانشجویان را با جاذبه‌های اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم.

دهه فجر بهار جهاد تبیین است/ مسئولان به فکر امیدآفرینی باشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید تبیین اسلام را از مدارس و دانشگاه‌ها شروع کنیم.

آیت الله مصطفی علما،  در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه از نسل جوان به عنوان آینده سازان فردای کشور یاد کرد و افزود: باید تبیین اسلام را از مدارس و دانشگاه‌ها برای نوجوانانی و جوانان شروع کنیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان سالهای قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند، گفت: باید در مورد واقعیت‌های آن سالها روشنگری شود تا جوانان با آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا، گفت: امروز دنیا روی ما حساب باز می کند و با تکیه بر دین اسلام توانسته‌ایم به این اقتدار دست پیدا کنیم.

آیت الله علما با بیان اینکه اسلام حرف برای گفتن دارد، گفت: تا زمانی که بر مبنای اسلام عمل کنیم، هیچ قدرتی یارای ضربه زدن به ما را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسلام نیاز به تبیین دارد، گفت: باید زیبایی ها و جاذبه‌های اسلام را برای جهانیان تبیین کنیم، چون در سایه جهاد تبیین شاهد گرایش بیشتر جهانیان به اسلام خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور بخاطر هراس دشمنان از اقتدار اسلام است، گفت: در اغتشاشات اخیر باید سر دسته‌ و لیدر اغتشاشات را ببینیم و پشت پرده همه این اغتشاشات، دشمنی با اسلام است.

وی هدف از اغتشاشات اخیر، فتنه 88 و دیگر توطئه‌های دشمنان را تلاش در راستای ناامید کردن مردم از اسلام و انقلاب عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولان برای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان باید به دنبال تزریق امید به جامعه باشند.

 آیت الله علما با بیان اینکه اهانت دشمنان به مقدسات مسلمانان محکوم است، گفت: خود قرآن فریاد تبیین و روشنگری سر می‌دهد و همین که دشمنان به صورت پی در پی به این کتاب آسمانی اهانت می ‌کنند، نشان از زنده و راهگشا بودن این کتاب آسمانی دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه