English

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: اتحاد و یگانگی حوزه و دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور نیاز است.

آیت الله مصطفی علما با تاکید بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه ای در جامعه اظهار داشت: در عرصه کنونی همه دانشجویان و طلاب باید با تمام توان خود در راستای آبادانی و پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: به برکت تفکر بسیجی که در جامعه وجود دارد دشمنان نظام با این تهدیدات و ارعاب ها هرگز به جایی نخواهند رسید.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اعتراض و مطالبه گری نباید رنگ اغتشاش بخود بگیرد تاکید کرد: در کنار اینکه مطالبات باید منطقی باشد، مسوولان نیز موظفند جوابگوی این مطالبات باشند.

وی با فراخواندن جوانان به تعمق در قرآن کریم یادآور شد: آیات قرآن بهترین راهنما و تجربه است تا براساس آن حرکت و مطالبات خود را بیان کنند.

آیت الله علما با بیان نقش تبیین دستاوردها و اهداف نظام و انقلاب افزود: جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است و نقش مهمی در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه