English

برگزاری فینال مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستائیان و عشایر کشور به میزبانی شهرستان کاشان

فینال و اختتامیه این دوره از مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستائیان و عشایر کشور در شهرستان کاشان برگزار شد.

برگزاری فینال مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستائیان و عشایر کشور به میزبانی شهرستان کاشان

رئیس هئیت ورزش روستائی و بازی های محلی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به ثبت نام تیم ها برای مسابقات توسط اداره ورزش از طریق سامانه استان اصفهان گفت: در این سامانه یک هزار و ۲۵۰ تیم که ۳۰ درصد خانم ها و ۷۰ درصد آقایان و در مجموع ۱۲ هزار ۵۰۰ نفر به این مسابقات اعزام شدند .

مهدی اسدی در ادامه افزود: میزبانی این دوره از مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستائیان و عشایر کشور را شهرستان کاشان بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه لباسی که در اختیار این بازیکنان قرار گرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان می باشد، گفت:  هزینه لباس تمامی ورزشکاران، اهدایی وزارت ورزش و از طریق دولت پرداخت شده است.

رئیس هئیت ورزش روستائی و بازی های بوم محلی استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات در ۲۸ شهرستان آغاز و ۴۷۰ بازی دوره ای و ۲ حذفی انجام شد که بانوان در شهر اصفهان این مسابقات را انجام دادند که قهرمان بانوان، شهرستان دولت آباد و نائب قهرمان آن شهرستان کاشان بود .

مهدی اسدی تصریح کرد: در بخش آقایان که به میزبانی شهرستان کاشان در قالب ۲۵ تیم به مدت ۳ روز  به طول انجامید، تیم جرقویه سفلی اصفهان با انجام یک بازی هجومی و برنامه ریزی شده، مقابل تیم شهرستان اصفهان به برتری و به عنوان مقام نخست و نماینده استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری معرفی شد و بخش مرکزی، اصفهان مقام دوم و نائب قهرمان و تیم بوئین میاندشت مقام سوم کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به شهرستان کاشان تعلق گرفت .

به گزارش موج؛ اختتامیه این مسابقات با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مهدی اسدی هئیت ورزش روستائی و بازی های محلی استان اصفهان ،فرماندار کاشان و بخشی از مسئولین این شهرستان در مجموعه چمن مصنوعی بوستان ملل در کاشان برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه