English

علی تقی‌زاده خبر داد؛

رقابت ۴۰۰ تیم روستایی استان اردبیل در جام پرچم

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های محلی استان اردبیل گفت: ۴۰۰ تیم روستایی استان در جام پرچم به رقابت می پردازند.

رقابت ۴۰۰ تیم روستایی استان اردبیل در جام پرچم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی تقی‌زاده ، رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های محلی استان اردبیل گفت: ۷۰۰ تیم روستایی در جام پرچم از سراسر استان اردبیل ثبت‌نام کردند و مدارک مورد نیاز خود را برای حضور در این مسابقات به هیأت‌های ورزش روستایی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ارجاع دادند.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده و مدارکی که تیم‌ها به هیأت ورزش روستایی ارائه دادند، ۴۰۰ تیم حائز شرایط حضور در این مسابقات هستند که با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های محلی استان اردبیل ادامه داد: این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که افتتاحیه مسابقات آقایان در خلخال و افتتاحیه مسابقات بانوان در شهرستان پارس‌آباد انجام خواهد شد.

تقی زاده می گوید: اقدامات لازم از طرف هیأت برای برگزاری و افتتاحیه این مسابقات انجام گرفته و تمام موارد برای برگزاری این مسابقات به شهرستان‌ها توسط مدیر برگزاری جام پرچم ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این‌که مسابقات جام پرچم فرصت مناسبی برای هویت ورزش روستایی است،گفت: این مسابقات فرصتی برای حضور جوانان روستا در عرصه ورزش قهرمانی و همچنین کشف استعدادهای این جوانان و معرفی آنان به مراتب بالاتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه