English

استاندار مرکزی:

مدیران اقدامات دولت سیزدهم را در دهه‌ فجر به مردم اطلاع برسانند

استاندار مرکزی گفت: مدیران وظیفه دارند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.

 مدیران اقدامات دولت سیزدهم را در دهه‌ فجر به مردم اطلاع برسانند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک ، در سالن غدیر استانداری مرکزی، افزود: حجم کار مدیران در روزهای نزدیک به دهه مبارک فجر و ایام این دهه، سنگین است و باید همه آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، جشن ملی و سراسری کشور است و با توجه به شرایط خاص، نیاز است که برگزاری این دهه با تلاش مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: ماهیت اساسی و بنیادی این ایام به عنوان دهه انقلاب نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مخلص‌الائمه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمهوری اسلامی نباید متوقف شود، دولتی تشکیل شده که جهت‌گیری آن مشخص است و باید انقلاب اسلامی کماکان زنده و پویا بماند و جمهوری اسلامی مظهری از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نگاه تحول‌گرایانه که ماهیت انقلاب اسلامی است، باید همواره وجود داشته باشد تا این انقلاب برای همیشه زنده بماند و از برکات رویکرد انقلابی، هم مردم و هم امت اسلام بهره‌مند شوند.

سرکشی از نیازمندان از برنامه‌های ویژه دهه فجر است

فرماندار اراک هم در این نشست با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ماه رجب، گفت: سرکشی از نیازمندان و محرومان به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، از برنامه‌های ویژه در دهه مبارک فجر این شهرستان است و در این راستا بسته‌های حمایتی نیز در نظر گرفته شده است.

امیر هادی افزود: دیدار مدیران و همه دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری برنامه پرشور در دهه مبارک فجر، از دیگر تاکیدات مورد انتظار در شهر و روستاها است.

وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان اراک و پشتیبانی استانداری مرکزی، ۲۰۰ پروژه در حوزه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری پنج‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اراک عنوان کرد: حرکت در مسیر جهاد تبیین به عنوان یکی از سفارشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب، در دستور کار جدی قرار دارد و به همین منظور، قرارگاه سردار شهید آنجفی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

هادی اظهار داشت: در فاز نخست و به صورت نمونه، چهار دستگاه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲، ادارات ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در اجرای برنامه‌های این قرارگاه انتخاب شدند که باید برنامه‌های منسجم را با جدیت در پیش بگیرند و این برنامه پس از موفقیت، در سایر دستگاه‌های شهرستان، اجرایی می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه