English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام خبر داد:

جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: از ظرفیت‌های گوناگون از جمله زبان هنر، رسانه‌ها، فضای مجازی، روحانیون و خیرین می‌توان جهت ترویج زکات استفاده شود.

جمع‌آوری 9 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان ایلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری در جشنواره زکات استان ایلام گفت: پس از فراخوان در رسانه‌ها تعداد ۱ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره زکات استان ارسال شد که اثرات برتر انتخاب شده و برگزیدگان تجلیل می‌شود.

طاهری با بیان اینکه زبان هنر در ترویج زکات موثر است افزود: همچنین می‌توان از ظرفیت‌های گوناگون از جمله رسانه‌ها، فضای مجازی، روحانیون و خیرین نیز جهت ترویج این مهم استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان ایلام 420 روستا از 520 روستا در امر پرداخت زکات مشارکت مستقیم دارند.

این مسئول افزود: امسال تاکنون 9 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان ایلام پرداخت شده که 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با تاکید بر اینکه 100 درصد زکاتی که جمع‌آوری می‌شود در همان روستاها هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: 13 هزار نفر در استان ایلام از وجوهات زکات جمع‌آوری شده استان ایلام برخوردار شده‌اند.

طاهری در پایان گفت: 93 درصد زکات جمع‌آوری شده استان ایلام صرف پرداخت به فقرا و نیازمندان و 3 درصد آن نیز صرف پروژه‌های عمرانی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه