English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور:

استان ایلام در زمینه پرداخت زکات از استانهای موفق است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: جمع آوری زکات دام که سبب اشتغال‌زایی در استان ایلام شده، می تواند الگوی موفقی برای دیگر استانهای کشور باشد.

استان ایلام در زمینه پرداخت زکات از استانهای موفق است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حبیب‌اله آسوده پیش از ظهر امروز در جشنواره علمی تکریمی و ترویجی زکات استان ایلام با اشاره به اهمیت پرداخت زکات اظهار داشت: استان ایلام در زمینه پرداخت زکات از استانهای موفق است و جمع آوری زکات دام که سبب اشتغال‌زایی در این استان شده، می تواند الگوی موفقی برای دیگر استانهای کشور باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه قطعا پرداخت زکات سبب ریشه‌کنی فقر می‌شود افزود: همه‌ ما در جهت رفع موانع این مسیر وظیفه داریم و مبلغین دینی باید برکات فراوان و زیبایی‌های این فریضه دینی را برای مردم تبیین کنند.

آسوده با بیان اینکه در 9ماهه امسال 1800 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده که 540 میلیارد آن زکات فطریه بوده گفت: 65 درصد زکات جمع‌آوره شده توسط مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد جمع‌آوری و همه آن در مناطق جمع‌آوری شده هزینه شده است.

وی ادامه داد: 2400 میلیارد تومان از طرف حامیان نیکوکار به عنوان طرح اکرام به ایتام و فرزندان نیازمند کمک شده است و این مبالغ توسط مردم به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه