English

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

کارگروه نظارت بر پرونده های مسن، معوق و جریانی در دادسرای قزوین تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل کارگروه نظارت بر پرونده های مسن، معوق و جریانی و تحقیقات مقدماتی در دادسرای مرکز استان خبر داد.

کارگروه نظارت بر پرونده های مسن، معوق و جریانی در دادسرای قزوین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: کاهش اطاله دادرسی یکی از سیاست های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی است و باید تمامی مواردی که در بروز اطاله دادرسی نقش دارند شناسایی و در جهت کاهش آنها برنامه ریزی شود و در همین راستا دادستانی قزوین طرح ها و برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

وی افزود: همچنین با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در اجرای دستورالعمل رسیدگی به پرونده های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها؛ کارگروه نظارت بر پرونده های مسن، معوق و جریانی و تحقیقات مقدماتی در دادسرای قزوین تشکیل شد.

رجبی در ادامه بیان داشت: این کارگروه متشکل از معاونین دادستان و برخی از همکاران قضایی شعب است و از این پس با تشکیل نشست و با برنامه ریزی مدون در جهت نظارت بر پرونده های مسن، معوق و جریانی در شعب و نحوه تحقیقات در پرونده های کیفری اقدام می نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک با تشکیل این کارگروه و پیگیری برنامه ها توفیقات مورد نظر از حیث تعیین و تکلیف پرونده های مسن و معوق حاصل خواهد شد و کیفیت تحقیات مقدماتی در شعب تحقیق نیز ارتقاء می یابد و در نهایت منجر به کاهش اطاله دادرسی و جلب رضایت مندی شهروندان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه