English

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان خبر داد؛

برگزاری ۴۴ رویداد شاخص فرهنگی و هنری در مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان از برگزاری ۴۴ رویداد شاخص فرهنگی و هنری در سطح مساجد کردستان خبر داد و گفت: در این ایام و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) جشن نبوی و پدرانه در سطح مساجد کردستان برگزار خواهد شد.

برگزاری ۴۴ رویداد شاخص فرهنگی و هنری در مساجد کردستان

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،بهزاد کیامهر، امروز، در اولین جلسه کمیته مساجد ستاد گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح و تبیین برنامه‌ها این ستاد پرداخت.

وی از برگزاری ۴۴ رویداد شاخص فرهنگی و هنری در سطح مساجد کردستان خبر داد و افزود: در این ایام و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) جشن نبوی و پدرانه در سطح مساجد کردستان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با توجه به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر کارگاه‌های ویژه جهاد تبیین با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دیدار بچه‌های مسجد با مقامات بلندپایه استان، جشن فجرانه، جشنواره انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد، استقرار میز خدمت و تریبون آزاد در ۴۴ مسجد شاخص شهری و روستایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها پیشنهادی کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه