English

شهردار اراک:

اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک از برنامه جلوتر است

شهردار اراک گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک با جدیت در حال انجام است و از برنامه زمان‌بندی شده، جلوتر است.

 اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک از برنامه جلوتر است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، علیرضا کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این تقاطع در حال ساخت، افزود: بر اساس برنامه‌زمان بندی، پیشرفت تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) اراک باید ۲۲ درصد باشد اما هم‌اکنون به بیش از ۳۲ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این طرح به اتمام رسید و ضلع غربی آن از ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) با وجود هوای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر آغاز شد و تا پایان وقت امروز هم به پایان می‌رسد.

شهردار اراک ادامه داد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این تقاطع یک‌هزار و ۶۰۰ مترمکعب در یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع انجام می‌شود.

کریمی اظهار داشت: تاکنون در راستای اجرای این طرح، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل آن حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است و این مبلغ به جز تملکات است.

وی عنوان کرد: برنامه زمان‌بندی برای اتمام این طرح بزرگ، ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ است و همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا در موقع مقرر و یا زودتر از مهلت تعیین شده، به اتمام برسد.

شهردار اراک افزود: اقدامات گسترده‌ای در راستای جابه‌جایی تاسیسات، تملکات، رفع معارضین و انحراف ترافیک صورت گرفته و اجرای طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه