English

شهردار نوشهر خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع آسفالت در طرح نهضت آسفالت

شهردار نوشهر از اجرای بیش از صد و چهارده هزار مترمربع آسفالت از زمان آغاز نهضت آسفالت در سطح شهر بندری نوشهر خبر داد.

اجرای بیش از 114 هزار مترمربع آسفالت در طرح نهضت آسفالت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس همپا شهردار نوشهر با اشاره به اینکه ارائه خدمات با نگاه توسعه محور و نیز توزیع متوازن از جمله اهداف مهم شهرداری است، اظهار داشت: با توجه به رویکرد و مصوبات اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندری نوشهر، واحدهای مختلف اجرایی در شهرداری همواره با برنامه‌ریزی مدون در راستای خدمت‌رسانی به مناطق و محلات مختلف به‌صورت یکسان  تلاش می کنند.

وی ادامه داد: کوچه ها و خیابان‌ها از مهم‌ترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده‌ روزمره شهروندان قرار دارد و آسفالت در معابر و مناسب‌سازی مسیرها می‌تواند نقش بسیار مهمی در ارتقاء رضایت مندی شهروندان داشته باشد.

آسفالت شهرداری نوشهر

شهردار نوشهر گفت: در خرداد ماه سال جاری نهضت آسفالت در نوشهر با برنامه ریزی و جدیت کار خود را آغاز و هم اکنون نیز در معابر اولویت بندی شده مشغول ارائه خدمات می‌باشند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز نهضت آسفالت، طی 9 ماه گذشته بیش از صد و چهارده هزار مترمربع از کوچه ها و معابر سطح شهر آسفالت شده است، عنوان داشت: در کنار دیگر عملیات متعدد عمرانی نظیر ساخت پل درون شهری ماشلک، دیواره سازی رودخانه ها در مناطق پرخطر، احداث کانال و هدایت آب های سطحی، زیباسازی و تعریض معابر و... عملیات آسفالت در معابر خاکی با هدف زیباسازی چهره شهری، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان در حال اجرا بوده و این عملیات همچنان تا تحقق وعده شهری بدون کوچه های خاکی ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه