English

شهردار بناب:

سال آینده نهضت آسفالت در بناب اجرا می‌شود/شهرداری بناب به استقبال نوروز می‌رود

شهردار بناب گفت: با توجه به ظرفیت های شهر بناب بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال جاری ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

سال آینده نهضت آسفالت در بناب اجرا می‌شود/شهرداری بناب به استقبال نوروز می‌رود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، فرید پناهی در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر نقش نخبگان در عمران و آبادانی شهر بناب اظهار داشت: شهرداری بناب برای خدمت صادقه و به دور از حاشیه نیازمند حمایت مسئولین،نخبگان،معتمدین،آحاد مردم و به ویژه رسانه ها است.

وی افزود: با برنامه ریزی های دقیق و مدیریت منابع مالی علاوه بر ثبات در پروژه های عمرانی و جاری امیدواریم تا پایان سال تحقق بودجه را به رقم ۸۰ میلیارد تومان نزدیک کنیم.

شهردار بناب در ادامه خاطر نشان کرد: ساماندهی اجزاء و عناصر شهری، ایجاد آرامش بصری،تنظیف معابر، رنگ آمیزی ،نورپردازی،اجرای سفره های هفت سین و اجرای طرح استقبال از نوروز در کنار سایر اقدامات عمرانی از برنامه های شهرداری در اسفند ماه است.

وی ادامه داد: سد معبر از معضلات شهری بناب است که عموم مردم را با مشکل مواجه می سازد، لذا باساماندهی خودرو های فروش میوه در نقاط مختلف شهر، طرح جلوگیری از سد معبر به تدریج آغاز شده است که موفقیت در این طرح به همکاری مغازه داران و شهروندان بستگی دارد.

پناهی ابراز کرد: استخر و سونای شهرداری با تلاش همکاران شهرداری در حال تعمیرات اساسی است و به زودی برای استفاده عموم بازگشایی خواهد شد.

وی گفت: میدان پاسداران به یکی از میادین زیبای بناب تبدیل خواهد شد لذا شهرداری بناب در حال اجرای کف پوش پیاده راه های اطراف میدان و اجرای پارک حاشیه ای است.

شهردار بناب یادآور شد:برای ایجاد زیبایی بصری المان های مختلف در حال طراحی می باشد و در نقاط مختلف نصب خواهد شد و اولین نمونه آن که بر گرفته از هنر معماری طاقی شکل شهر بناب می باشد در روی پل قوبی چای در حال نصب است.

پناهی بیان کرد: در مورد نهضت آسفالت بارها شعار داده شده است،ما به دور از هرگونه تبلیغات برای تامین آسایش و رضایت مردم سال ۱۴۰۱ را سال نهضت آسفالت اعلام می کنم و آن را به نتیجه خواهیم رساند.

شهردار بناب تصریح کرد: در این نهضت برای ساماندهی محلی و منطقه ای عدالت اجتماعی و شهری را ملاک قرار داده و توزیع آسفالت را با اولویت مناطق کم برخوردار،محلات هدف بازآفرینی و لیست محلات در نوبت اجراء خواهیم کرد.

پناهی با بیان اینکه یکی از ویژگی پروژه های شهرداری در سال آینده  اجرای طرح ها بر اساس مطالعات از پیش انجام شده است گفت: هیچ طرحی را بدون مطالعه اجراء نخواهیم کردو برای این منظور در تصویب بودجه نگاه ویژه ای به طرح های مطالعاتی صورت گرفته است.

شهردار بناب یادآور شد: بر خلاف سال های قبل بودجه شهرداری بناب امسال با عنایت اعضای شورای اسلامی بر اساس زمان بندی قانونی تصویب و به تائید هیئت محترم تطبیق رسیده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های شهر بناب بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال جاری ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

پناهی عنوان کرد: شهرداری بناب یک نهاد خدمتگذار به مردم بوده و به هیج وجه خود را وامدار افراد یا گروه خاص نمی داند و همکاران ما به جز برای آبادانی شهر به چیز دیگری فکر نمی کنند.

شهردار بناب در پایان گفت: برای ایجاد وفاق و همدلی در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر بناب از ظرفیت تمامی ادارات،مسئولین و گروه ها استفاده می کنیم و خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه