English

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد:

عدم صدور مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز در سطح شهر سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه عملیات آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از نوروز در سطح شهر آغاز شده است؛ گفت: در راستای آماده سازی سطح شهر تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در سطح شهر صادر نخواهد شد.

عدم صدور مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز  در سطح شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالسلام سپهر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسه ستاد استقبال از نوروز مجموعه اقدامات  و تمهیدات لازم جهت آماده سازی سطح شهر به سازمانها و مناطق تابعه شهرداری ابلاغ شده است.

 وی بیان کرد: یکی از مواردی که در مصوبات ستاد سفر مورد تاکید و مصوب قرار گرفته عدم صدور مجوز حفاری در سطح شهر در ایام پایانی اسفند ماه و ایام تعطیلات نوروز است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر و خیابانهای اصلی آغاز شده بنابراین صدور مجوز حفاری باعث خلل در روند آماده سازی سطح شهر خواهد شد.

 سپهر اعلام کرد: تمامی مناطق ودرنواحی تا پایان تعطیلات نوروز هیچ مجوز حفاری در سطح شهر را بجز اتفاقات خاص صادر نخواهد کرد.

وی گفت: معاونت فنی و زیر بنایی هم چندین بار به شرکت ایرانسل در خصوص ترمیم حفاری های انجام شده توسط آن شرکت  اخطارداده است.

 سپهر افزود: شرکت ایرانسل موظف است تمامی نوارهای حفاری را ترمیم کند و در حال حاضر هم روند ادامه فعالیت این شرکت تا اجرای کامل حفاری متوقف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی