English

در ۹ ماهه امسال صورت گرفت؛

افزایش ۹ درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 9 درصدی فرآورش تولید و 16 درصدی فروش محصولات پنج گانه این شرکت در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

افزایش 9 درصدی فرآورش گاز در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری موج، روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، یک میلیارد و 174 میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق شده است، افزود: این مقدار گاز تزریقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تولید و فروش 9 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی اتان تولید شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش را نشان می دهد، و فروش آن نیز 18 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 23 درصدی تولید گاز مایع خام در 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: در این مدت فروش گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 23 درصدی را نشان می دهد.

نوریان با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 900 هزار بشکه میعانات گازی تولید شده است،گفت: از این مقدار 781 هزارو 411 بشکه بفروش رسیده است.

وی از تولید بیش از 55 هزار تن گوگرد در 9 ماهه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به ذخیره سازی سال گذشته مقدار 63 هزارو 261 تن از طریق بورس به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال  قبل افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

نوریان به عملکرد این واحد صنعتی در دریافت گاز غنی ورودی اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت گاز غنی ورودی به این پالایشگاه یک میلیارد و 596 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به تعهد پالایشگاه در این مدت 9 درصد بیش از تعهد مصوب خوراک دریافت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه