English

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

درآمدهای حاصل از گاز در در راستای خدمت به مردم انجام می شود

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه تمام درآمدهای حاصل از گاز در راستای خدمت به مردم ایران انجام می شود، گفت: قبل از انقلاب پنجاه هزار مشترک در کل کشور وجود داشت که امروزه به برکت انقلاب اسلامی27 میلیون مشترک گاز و 30 میلیون واحد تحت پوشش شرکت ملی گاز است.

درآمدهای حاصل از گاز در در راستای خدمت به مردم انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجید چگنی در دیدار با سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما با بیش از 400 هزار کیلومتر شبکه گاز در رتبه اول در جهان قرار دارد و 70 درصد از سهم انرژی کشور را گاز تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات شرکت ملی گاز، مسئولیت اجتماعی است،اظهار داشت: اولویت اصلی این مجموعه  گاز رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است که خوشبختانه در این زمینه قدم های خوبی برداشته شده  است.

معاون وزیر نفت ضمن تشریح وضعیت گاز رسانی در سطح کشور، از مطالعات و برنامه های در دست اقدام در خصوص توسعه گاز در استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 200 طرح در دست اقدام  داریم و هیچ طرح و پروژه ای  در شرکت ملی گاز ایران راکد نمی باشد.

چگنی با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز از طرح های پژوهشی حمایت می کند، گفت: در شرکت ملی گاز ایران پژوهش به عملیات بسیارنزدیک است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد این مجموعه استقبال از طرحهای پژوهشی می باشد در حالی که در بحث ذخیره سازی گاز بیش از 150 مورد پژوهش انجام شده است و همچنان نیز استقبال خواهیم کرد.

سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تلاش جهت به نتیجه  رسانیدن طرح های در دست اقدام شرکت ملی گاز ایران گفت: پیشرفت فیزیکی فاز دوم پالایشگاه گاز  ایلام  در یکسال اخیر از ۵ درصد به ۳۸ درصد رسیده است که انتظار می رود روند پیشرفت سریع و با تجهیز آن  شاهد بهره برداری فاز 2 شرکت پالایش گاز ایلام  در اسرع زمان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه