English

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی منتشر شد

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فراخوان سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان منتشر شد.

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حجت‌الاسلام غلامرضا پاپی الواری افزود: سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی با شعار "رسانه، جهاد تبیین و اثرگذار" در زمستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد رقابت سالم برای تعالی‌بخشی حرفه‌ای رسانه‌ای، افزایش اعتبار و تاثیر رسانه‌ها در معادلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه، سوق دادن اهالی رسانه به سمت مطالبه‌گری وقدرت بخشی رسانه‌ها، گرایش رسانه‌ها به تولید محتوی و اثربخشی به آثار، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای استان، ارتقای سواد رسانه‌ای، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های مقاله و یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز و طراحی و صفحه آرایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پاپی الواری شعار سال، امیدآفرینی، جهاد تبیین، گام دوم انقلاب و دستاوردهای ۴۳ ساله نظام اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، توسعه ارزش‌های دینی، نماز، ایثار و شهادت، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و بهداشت عمومی را از مهمترین موضوعات سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، حمایت از خانواده، خانواده بانشاط، توسعه ورزش همگانی، جوانی جمعیت وتشویق به فرزندآوری، اخلاق و سواد رسانه‌ای و بیان آسیب‌های فضای مجازی، محیط زیست، مهاجرت بی‌رویه و بحران آب، مدیریت شهری و توسعه فرهنگ شهروندی را از دیگر موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آثاری که از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه سال جاری در رسانه‌های خبری مجوزدار(نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سرپرستی نشریات سراسری) منتشر شده باشند، در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

حجت‌الاسلام پاپی الواری با بیان اینکه هر متقاضی می‌تواند در سه بخش جشنواره شرکت کند و در هر بخش باید ۲ اثر را بارگذاری نماید، ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا پایان اسفندماه امسال به نشانی http://markazi.pressfestival.ir مراجعه و آثار خود را بارگذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه