English

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خبر داد؛

​برگزاری جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برای نخستین بار در استان اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت:برای نخستین بار در استان اصفهان، جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود.

​برگزاری جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برای نخستین بار در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد شفائی با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره‌ها از جمله جشنواره‌های مطبوعاتی و تولیدات رسانه‌ای در حوزه آب، دسترسی مردم به اطلاعات طبقه بندی شده دراین باره را بیش از پیش تسهیل می‌کند.

وی با دعوت از تمامی اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با افزایش سطح سواد آبی مردم مسیر کنشگری ایشان در آینده تسهیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: علاوه بر روزنامه نگاران برای بخش جانبی این جشنواره بخش شهروند خبرنگار در نظر گرفته شده است که شهروندان می‌توانند با ارسال فیلم کوتاه موبایلی ۵۹ ثانیه‌ای با موضوعات مدیریت بهینه مصرف آب در بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی در این جشنواره شرکت کنند.

شفائی در خصوص بازه زمانی انتشار آثار گفت: آثاری که از تاریخ ۱.۱. ۱۴۰۱ با موضوع آب استان اصفهان، در رسانه‌های رسمی منتشر شده باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و اختتامیه این جشنواره شنبه ۱۳ اسفند، مقارن با روز ملی آب برگزار می‌شود.

اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس (تک فریم، مجموعه عکس، فتو مونتاژ) خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طنز مکتوب (نظم و نثر) و کاریکاتور و با محورهای احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش پساب در صنعت و محیط زیست شهری، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان، جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب از تاریخ ۱۹ آذر ماه الی ۱۹ دی ماه سال جاری به صورت مجازی به آدرس Event. Abfaesfahan.ir ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی