English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

۴۴ سال تحت تحریم بوده ایم/مواضع غرب در برابر سپاه تازگی ندارد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بیش از ۴۴ سال است که تحت تحریم غربی ها هستیم و این توطئه ها راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

۴۴ سال تحت تحریم بوده ایم/مواضع غرب در برابر سپاه تازگی ندارد

 گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در جلسه شورای اداری استان در سنندج اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن کریم از مؤمنان می خواهد که در مقابل دشمنان و تهدیدها سست نشده و در مقابل سخنی ها غمگین نشوند.

وی افزود: باید مؤمنان در مقابل سختی ها از خود ضعف نشان ندهند و دیگران را هم از سستی و ضعف دور نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ما در نظام اسلامی قرار نیست در غفلت باشیم و در لذت ها غرق شویم.

پورذهبی افزود: ما دارای مکتب قوی، منطق قرآنی، رهبری قوی، شهدایی گرانقدر و آرمان هایی والا هستیم و نباید هیچ سستی و غمی در خود جای دهیم.

وی اظهار داشت: ترک مدارا در حق، دوری از ذلت و خواری و پرهیز از طمع موجب موفقیت فرد در زندگی شده و سرداران بزرگ اسلام از جمله افرادی بوده اند که خود را از این موارد دور نگه داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما ۴۴ سال است که در لیست تحریم ها و هجمه های دشمنان هستیم و این اقدامات مغرضانه دشمنان برای ما تازگی ندارد.

سید محمد سادات مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران موجب سردرگمی دشمنان شده است.

وی افزود: در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی انقلاب اسلامی برای ایام دهه مبارک فجر برنامه های متعددی با راهبردهای جهاد تبیین، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، وحدت همه گروه ها و جناح ها، گسترش مراسمات با مردمی کردن برنامه ها در قالب ۲۲ کمیته استانی در نظر گرفته شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه