English

استاندار اصفهان:

تحریم سپاه از سوی آمریکا خللی در اراده مردم و مسئولین ایجاد نخواهد کرد

استاندار اصفهان گفت: تحریم سپاه از سوی آمریکا خللی در اراده مردم و مسئولین ایجاد نخواهد کرد.

تحریم سپاه از سوی آمریکا خللی در اراده مردم و مسئولین ایجاد نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در گردهمایی فرمانداران اظهارداشت: دشمنان درصدد ایجاد تلخ کامی برای مردم ایران و افزایش تحریم های ناجوانمردانه و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند ولی باید بدانند که این تحریم ها خللی در اراده مردم و مسئولین ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: بروز این مسائل نباید در ذهن ما خللی ایجاد نماید چرا که نظام با قدرت پیش می رود و با همین توان تحریم ها را پشت سرخواهیم گذاشت.

مقام ارشد استان بر واقع گرایی همه ی مدیران تاکید کرد و گفت: باید حقایق موجود را پذیرفت و بدانیم که برجام دستاوردهای زیادی برای کشور داشت ولی امروز تحریم ها شدت گرفته است و در حال حاضر با توجه به سیل اخیر در کشور و انتظارات بحق مردم، بایستی تلاشها مضاعف گردد.

رضایی با بیان اینکه همه ی مدیران از دولت انتظار کمک دارند، افزود: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده بهینه شود و با درک موقعیت کشور و شرایط دولت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

استاندار اصفهان به فرمانداران تاکید کرد: باید از ظرفیت های شهرستان ها برای رفع مشکلات استفاده بهینه شود و با دعوت از سرمایه گذاران در راستای رونق تولید گام برداشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه