English

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

سپاه را تحریم می‌کنند اما ما عقب نمی‌نشینیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان، سپاه را تحریم می‌کنند و سرداران آن را می‌زنند اما سپاه عقب نمی‌نشیند زیرا این سپاه، سپاه عاشورا است، آرم مطرح نیست، آرمان مطرح است و آرمان ما عاشوراست.

سپاه را تحریم می‌کنند اما ما عقب نمی‌نشینیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین معروفی صبح پنجشنبه در مجمع بسیجیان استان یزد با اشاره به فعالیت‌های مجمع بسیجیان و حوزه اندیشه‌ورزی اظهار داشت: مجامع ما در سراسر کشور نه با دولت موازی کاری می‌کنند و نه با نهاد و دستگاهی رقابت می‌کنند بلکه با استفاده از یک جمع نخبگی، بسیجی، جهادی، انقلابی و رایگان برای برداشتن موانع از مسیر مدیران برای مدیریت مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف اصلی، رفع مشکلات مردم است و در این راستا افراد نخبه بسیجی و جهادی وقت می‌گذارند و تولید فکر می‌کنند تا راهکاری برای حل مشکلات کشور و مردم پیدا کنند.

معروفی با تاکید بر اینکه در حوزه اندیشه‌ورزی باید طرح و تیر و کمان اجرا کنیم، تصریح کرد: تیر همان جوان انقلابی است و کمان، استخوان خرد کرده‌هایی که در مسیر انقلاب و مدیریت انقلابی تلاش کرده‌اند و باید تجربه استخوان خرد کرده‌ها را با به‌روز بودن جوانان کنار هم قرار دهیم تا شاهد یک خروجی زیبا و هدفمند باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج همچنین بر اولویت‌بندی مسائل و مشکلات تاکید کرد و گفت: کار بزرگی در یک ماه آینده انجام خواهد شد و این اولویت‌ها اعلام و نظام مسائل استان‌ها توسط مجامع بسیج در سراسر کشور مطرح می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مواردی که پیرامون طرح اقتصاد مقاومتی مطرح شد، با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم سفره مردم کوچک نشود، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی برای کوچک شدن سفره مردم مطرح نشد بلکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به میان آمد.

معروفی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی و به برکت مجاهدت مردم و امامین آن، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد و روشن است که کجا بودیم و به کجا رسیدیم و امروز نیز باید از هر آنچه که مسیر برون رفت ما را از مشکلات فراهم می‌کند، استفاده کنیم که مهمترین آن اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند بگویند که ملت ایران هوشمند است، افزود: این در حالی است که ملت ایران هوشمندی فوق‌العاده‌ای دارد و از همان دوران مبارزات انقلاب تاکنون، این هوشمندی را به اثبات رسانده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج یادآورر شد: از همان دوران مبارزات و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، با هدایت و مدیریت امام خمینی (ره)، همه گروه‌ها، سلایق، مذاهب و همه اقوام برای سرنگونی طاغوت مشارکت کردند و انقلاب پیروز شد.

وی ادامه داد: دشمن جنگی به راه انداخت که همه مردم از اقشار و گروه‌های مختلف در آن شرکت کردند و هشت سال جنگ نابرابر را تاب آوردند و انقلاب نوپای ما در برابر کشورهای مختلف جهان ایستاد و این تاب‌آوری به واسطه نقش‌آفرینی اقوام و مذاهب و گروه‌های مختلف رخ داد.

معروفی بیان کرد: بعد از آن در جریان سازندگی، جریان هسته‌ای، جنگ نابرابر احزاب ۸۸ نیز ملت ایران به فرمان رهبری صف‌آرایی کردند و مهر تأییدی بر انقلاب اسلامی زدند و سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ باز هم مردم راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی با بیان اینکه اینها همه از هوشمندی ملت ایران است، گفت: امسال نیز همه اسب‌ها را زین کردند و فکر کردند این ملت خسته و ذائقه آن عوض شده اما ملت ایران باز هم هوشمندی به خرج دادند و روز ۱۳ آبان امسال که جمعه بود، همه به صحنه آمدند یا در تشییع شهدای گمنام در یک روستا، جمعیتی به اندازه همه اغتشاشگران در سراسر ایران حضور یافتند.

معروفی تصریح کرد: اینها همه از هوشمندی ملت ایران است و راهبرد انشقاق قومی و مذهبی راهبردی پوسیده و شکست خورده است و دلیل آن این است که این ملت عاشورایی است و نطفه این انقلاب با عاشورا بسته شده است.

وی با اشاره به شعار حاج قاسم سلیمانی که ما «ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» افزود: این شعار یعنی اینکه ما در جنگ‌ها و تهاجمات نابرابر ایستاده‌ایم و همانطور که لشکر پرشمار یزید نتوانست ذائقه ۷۲ نفر را تغییر دهد، رسانه‌های معاند و حرکت‌های ظالمانه نیز نمی‌توانند ذائقه این ملت را تغییر دهند.

معروفی با مروری بر عملکرد سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون عنوان کرد: آیا این سپاه که از مردم و برای مردم است در برابر این همه تهاجم، تهمت، ظلم و ناسپاسی یک متر عقب نشسته یا قدری در برابر شرافت ملت ایران کوتاه آمده است؟

وی ادامه داد: دشمنان، سپاه را تحریم می‌کنند و سرداران آن را می‌زنند اما سپاه عقب نمی‌نشیند زیرا این سپاه، سپاه عاشورا است، آرم مطرح نیست، آرمان مطرح است و آرمان ما عاشوراست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج بیان کرد: این سپاه پشت انقلاب است و به دشمنان می‌گوئیم که این سپاه موجودی زنده و با نشاط و پنجره مستحکم انقلاب است، یعنی سپاه جانفدای ملت ایران است و خود آسیب‌ها را می‌پذیرد اما اجازه نمی‌دهد به مردم و نظام و انقلاب آسیبی برسد.

وی تاکید کرد: ما به فضل الهی و به فرمان اماممان با همه وجودمان برای تولید قدرت و برای ملت و برای انقلاب و برای تفکر غنی اهل بیت (ع) در میدان ایستاده‌ایم.

معروفی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی را نباید با خاطره بلکه باید با نظام‌های فکری او تعریف کنیم، تصریح کرد: سردار سلیمانی دارای مجموعه‌ای از نظام‌های سیاسی، شهامت، غیرت، ولایت‌مداری، ولایت باوری، خانه و خانواده بود.

وی بیان کرد: نظام ولایت باوری حاج قاسم، با نظام ولایت‌پذیری متفاوت است، نظام ولایت باوری او نظام فرمان گرفتن و نظام فتوا گرفتن نبود بلکه حاج قاسم در ولایت ذوب بود و ادب و وفا و معرفت به امام در وجودش موج می‌زد.

معروفی یادآور شد: خیلی‌ها می‌خواستند حاج قاسم ما را از سرزمین سوریه بازگردانند اما حاج قاسم چون می‌دانست امامش چه می‌خواهد، تا آخرین لحظه ایستاد زیرا معتقد بود که جمهوری اسلامی حرم الهی است و این حرم نباید تهدید شود.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌باوری حاج قاسم در تمام ابعاد زندگی او هویداست، افزود: حاج قاسم خانه‌ای در کرمان ساخت و چهار ماه قبل از شهادتش، آن را وقف حضرت فاطمه زهرا (س) کرد و در صفحه آخر این وقفنامه که آن را منتشر خواهیم کرد، آمده است: هر کس بخواهد در این مکان روضه بخواند، موعظه کند، مداحی و عزاداری کند، باید محب اهل بیت (ع)، محب امام خمینی (ره) و محب امام خامنه‌ای باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه