English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

سرقت ۴۰میلیاردی باند سارقان خودرو در اصفهان /۴ سارق سابقه دار دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام یک باند 4 نفره که اقدام به سرقت 11 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت به ارزش 40 میلیارد ریال کرده بودند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد.

سرقت 40میلیاردی باند سارقان خودرو در اصفهان /4 سارق سابقه دار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: درپی سرقت 2دستگاه خودروی سواری پژو در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی هویت 4 سارق سابقه دار که به صورت باندی اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر انجام این سرقت ها بودند اما در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 11 فقره سرقت خودرو، 2 فقره سرقت موتورسیکلت ، 2 فقره سرقت جفت پلاک و یک فقره سرقت داخل خودرو اقرار و 2 مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفی کردند.

سرهنگ ترکیان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راهنمایی سارقان 2 خریدار اموال مسروقه در یکی از استان های همجوار شناسایی و کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت آنها اعزام و هر دو نفر در یک عملیات ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه