English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

کشف ۱۵ دستگاه خودروی کشف ۵۰ میلیاردی خودروهای مسروقه در اصفهان / ۲ سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق خودرو و کشف 15 دستگاه خودروی زانتیا و پژوی مسروقه به ارزش 50 میلیارد ریال که متهمان پس از سرقت آنها را سند نمره کرده و به فروش رسانده بودند، خبر داد.

کشف 15 دستگاه خودروی کشف 50 میلیاردی خودروهای مسروقه در اصفهان / 2 سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی پژو و زانتیا در شهر اصفهان کارآگاهان پلس آگاهی استان اصفهان رسیدگی به این شکایت ها را در دستور کار جدی خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات تخصصی و انجام اقدامات علمی و تخصصی رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های همجوار با اخذ نیابت قضائی به آن استان رفته و طی یک عملیات ضربتی متهم او را دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات محکم کارآگاهان مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و در تحقیقات صورت گرفته همدست خود و 2 مالخر خودروهای مسروقه را معرفی کرد که این افراد در عملیاتی هم زمان در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهمان به سرقت 11 دستگاه خودروی زانتیا و 4 دستگاه خودروی پژو اقرار کردند گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان پس از سرقت خودروها آنها را با شگرد سند نمره کردن، آنها را به فروش می رساندند که با اقدامات و تلاش های پلیس تمامی این خودروهای مسروقه که ارزش آنها توسط کارشناسان بالغ بر 50 میلیارد ریال تخمین زده شده کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: تعدادی از خودروهای مکشوفه در استان های تهران و البرز به سرقت رفته بودند که تحقیقات پلیس در این راستا کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی سهل انگاری مال باختگان را یکی از مهمترین دلایل سرقت خودرو توسط سارقان عنوان و اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم خودروی خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند و هنگام نصب دزدگیر، موارد ایمنی را رعایت نمایند . هیچ گاه مدارک مالکیت خودرو را داخل آن نگذارند. خودرو را در مکان امن پارک کنند. هنگام ترک خودر دقت کنند که درها و شیشه ها کاملاً بسته باشند و هیچ گاه خودرو را حیت برای یک لحظه با حالت روشن یا سوئیچ بر روی آن رها نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه