English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۲ موبایل قاپ در اصفهان / اعتراف متهیمن به ۵۳ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 موبایل قاپ در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 53 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری 2 موبایل قاپ در اصفهان / اعتراف متهیمن به  53 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان با اشاره به دستگیری 2 موبایل قاپ در اصفهان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موبایل آنها توسط 2 موتورسوار، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک مورد موبایل قاپی دیگر خبر داد که بلافاصله کارآگاهان با وی هماهنگ شده و تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص انجام دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: مال باخته عنوان کرد، در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین کنارم نزدیک من توقف کرده و یک نفر از سرنشینان پیاده شد و پس از قاپیدن تلفن همراه سریع سوار بر موتورسیکلت شده و بصورت خلاف جهت ازصحنه متواری شدند

سرهنگ تٌرکیان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان و انجام یک سری اقدامات پلیسی هویت اصلی سارقان را به دست آورده و با راه اندازی گشت های در سطح شهر اصفهان به جستجو برای یافتن افراد مذکور پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرانجام یکی از واحدهای گشتی پلیس آگاهی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر اصفهان متهمان را شناسایی و با یک اقدام به موقع و ضربتی آنان را دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در تحقیقات صورت گرفته علی رغم اینکه منکر هرگونه جرمی بودند اما در نهایت به 53 فقره سرقت معترف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی