English

مسئول برگزاری رویداد اتم خبر داد؛

برگزاری رویداد اتم در کردستان

رویداد اتم با هدف شناسایی، معرفی، رشد و گسترش الگوها و تجربه های موفق در کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد اتم در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، مسئول برگزاری رویداد اتم روز جمعه اظهار کرد: این رویداد، برنامه‌ای تلویزیونی است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از آنها، شناسایی ایده‌ها، رشد و تکثیر الگوها و همچنین استفاده از تجربه‌های موفق برای اولین بار در استان کلید خورده است.

سینا دهقانی افزود: رویداد ذکر شده همچنین با هدف روی کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به‌ وسیله خود مردم و در راستای جوان‌گرایی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه افراد در سطح استان و حتی کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی برای شرکت در برنامه اتم وجود ندارد، ادامه داد: این برنامه در ۱۲ حوزه‌ کاری و در راستای کار خلاقانه و نوآورانه، فعالیت خود را در کردستان آغاز کرده است.

مسئول برگزاری رویداد اتم یادآور شد: افراد و گروه هایی که موفق به حل مسئله یا مشکل در هر زمینه‌ای از قبیل سبک زندگی، سلامت‌ و تفریح، آموزش مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی و هر حوزه‌ی دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌ شیوه‌ای خلاقانه‌ شده‌اند، امکان حضور در این برنامه را دارند.

دهقانی با بیان اینکه رویداد اتم به همت معاونت اجتماعی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان آغاز به کار کرده است و برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد چهره‌های موفق در حل مسئله، از طریق شبکه کردستان معرفی خواهند شد و در نهایت سه چهره برتر به انتخاب مردم و داوران پس از تقدیر، در رویداد اصلی که در شبکه سراسری یک اجرا خواهد شد، شرکت داده می‌شوند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به سایت http://Atomtv.ir و http://Atomiran.net مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و یا جمله (من یک اتم هستم) را به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ پیامک کنند.

مسئول برگزاری رویداد اتم افزود: پس از انجام ثبت‌نام، دبیرخانه با متقاضیان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تماس می‌گیرد و در انتهای برنامه نیز داوران استانی پس از انتخاب سه اتم برتر استان و پرداخت جوایز، آن‌ها را به تمام کشور معرفی می‌کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد اتم «ویژه استان کردستان» می‌توانند با شماره های ۰۹۱۸۰۵۰۲۳۸۳ و ۰۹۰۱۹۸۹۷۶۸۳ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه