English

پیش از ظهر امروز:

کتابخانه عمومی روستای سرتنگ شهرستان سیروان کلنگ زنی شد

پیش از ظهر امروز با حضور استاندار ایلام و نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی کلنگ کتابخانه عمومی روستای سرتنگ شهرستان سیروان به زمین زده شد.

کتابخانه عمومی روستای سرتنگ شهرستان سیروان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی، کلنگ کتابخانه عمومی روستای سرتنگ شهرستان سیروان بر زمین زده شد.

استاندار ایلام در این آیین ضمن قدردانی از همه دست اندارکاران و کسانی که برای این پروژه زمین اهدا کردند، گفت: از فرماندار و امام جمعه شهرستان و همه مدیران که برای اعتلای این شهرستان تلاش کردند قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: این کتابخانه با زیر بنا ۱۲۰ متر و مساحت ۱۸۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال امروز کلنگ زنی شد که امیدواریم پس از بهره برداری، این کتابخانه مأمنی برای پرورش نونهالان و نوجوانان که آینده سازان این کشور هستند باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: دو بال پیشرفت هر کشور بال علمی و فرهنگی است که باید در این راستا حرکت کنیم و با همت و همدلی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، کمبودها و خلا های توسعه ای استان را برطرف کنیم.

استاندار ایلام گفت: برای کتابخانه های سیار در این شهرستان با پیگیری ها و تلاش نمایندگان استان در مجلس و فرماندار این کتابخانه سیار نیز مهیا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه