English

کوله های کتابی که به دست دانش آموزان عشایر تالش رسید

به دنبال اجرای طرح کوله کتاب در مناطق روستایی و عشایر نشین فاقد کتابخانه، مرحله جدید ارسال کوله های کتاب در منطقه ییلاقی و عشایر نشین شاه میلرزان شهرستان تالش به دست دانش آموزان این روستا رسید.

کوله های کتابی که به دست دانش آموزان عشایر تالش رسید

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در دور جدید ارسال کوله های کتاب به مناطق روستایی و عشایر نشین فاقد کتابخانه در استان گیلان که به مناسبت روز عشایر و روستا و با حضور یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ وحید فرحی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش و کارشناسان این اداره کل صورت پذیرفت، کوله های کتاب شامل ۱۰۰ عنوان کتاب به دست دانش آموزان دبستان سید محمود دینوری روستای شاه میلرزان تالش رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در جریان امانت کتاب های جدید به کودکان دانش آموز روستای شاه میلرزان که با حضور آموزگار این روستا برگزار شد، مطالعه و کتابخوانی را عامل رشد و تعالی انسان و منزلت اجتماعی وی دانست و دانش آموزان را به مطالعه و علم آموزی و استفاده از این فرصت مغتنم دعوت کرد.

یاسر تقوی کتاب را دوست ارزشمند و قابل اعتماد برای دانش آموزان برشمرد و با بیان اینکه فرصت مطالعه و علاقمندی به این موضوع از دوران کودکی ایجاد می شود از دانش آموزان خواست تا نهایت بهره را از این حضور در مدرسه و کسب دانش ببرند.

وی در ادامه ضمن گفتگوی صمیمی با دانش آموزان از نزدیک در جریان درخواست های کودکانه آنان قرار گرفت.

گفتنی است اجرای طرح کوله کتاب از هفته کتاب سال ۱۳۹۵ در استان گیلان آغاز شده و با ارسال صدها کوله کتاب با موضوعات و عناوین مختلف به روستاهای استان گیلان، همچنان در حال اجراست. شاه میلرزان نام روستایی در بخش کرگانرود تالش است. این روستا در فاصله ۱۸ کیلومتری بازار خطبه سرا و محور ارتباطی تالش به آستارا واقع شده است. روستایی در جنگل که پیرامون یک بقعه شکل گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه