English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

کشف حدود ۲ کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان کاشان نزدیک به ۲ کیلوگرم ماده مخدر آماده عرضه کشف کرد.

کشف حدود ۲ کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده ، افزایش احساس آرامش در مردم و برخورد با اراذل و اوباش شاخص در سطح حوزه استحفاظی کلانتری۱۳ علوی به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران کلانتری۱۳ علوی با همکاری تیم های از پلیس های تخصصی پس از برآورد اطلاعاتی در چند عملیات ضربتی۶ نفر فروشنده مواد مخدر ، ۲ نفر سارق ،  ، ۴ نفر محکومین غایب و فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به کشف ۲ فقره سرقت و کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی آماده عرضه شامل گل و شیشه تصریح کرد: در نتیجه این طرح ۴ دستگاه خودرو  و ۴ دستگاه موتورسیکلت بدلیل مخدوش بودن پلاک و همراه نداشتن مدارک توقیف شد  .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه