English

کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه متهمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ فروشنده موادمخدر در منطقه جنوب و مرکز تهران با کشف ۱۸۱ کیلو تریاک از مخفیگاه متهمان خبر داد.

کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه متهمان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه "شوش"، "هرندی" و "مولوی"، مطلع شدند ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مبادرت به توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه شوش تهران با شیوه و شگردهای خاص می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده چندین روزه علیه قاچاقچیان، مشخص شد متهمان به صورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه "شوش" اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه در نهایت مأموران که از مدت‌ها قبل در حال مراقبت نامحسوس محدوده مخفیگاه متهمان بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی اقدام به ورود به مخفیگاه قاچاقچیان کردند و ضمن دستگیری افراد مواد فروش موفق شدند ۱۸۱ کیلوگرم تریاک که به نحو بسیار ماهرانه در محل‌های مختلف پنهان و جاسازی شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه