English

خلیل قاسمی:

مسئله اکوسیستم نوآوری استان مورد توجه قرار گرفته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مسئله اکوسیستم نوآوری استان مورد توجه قرار گرفته و دشمن با تحریم‌ها هزینه تولید را برای ما زیاد کرده است.

مسئله اکوسیستم نوآوری استان مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان و فناور اکوسیستم نوآوری هرمزگان عنوان کرد: در تلاش هستیم که کاستی‌های این نمایشگاه را احصا کنیم تا بتوانیم سال آینده آن را بهتر و بی‌نقص‌تر برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری بحث دانش‌بنیان را مطرح فرمودند در این زمینه حکمتی نهفته است، ما روز به روز شکوفایی و اقتدار کشورمان را به چشم می‌بینیم و این شکوفایی به دست نوآوران جوان کشور محقق خواهد شد.

قاسمی اظهار کرد: همان‌طور که در عنوان نمایشگاه مطرح است مسئله اکوسیستم نوآوری استان مورد توجه قرار گرفته است و دشمن با تحریم‌ها هزینه تولید را برای ما زیاد کرده، ما باید با کار و تلاش و نوآوری آن را جبران کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: سیاست وزارت صمت در این دوره علاوه بر خرید و فروش محصولات دانش‌بنیان، این است که از تولیدکنندگان برای همراهی با دانش‌بنیان‌ها درخواست کنیم و این مسئله در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان نیز به اندازه دانش‌بنیان‌ها و پژوهشگران دغدغه دارند چرا که فرصت زیادی برای آزمون و خطا نداشته و نیاز به سرعت عمل دارند، امیدواریم در نمایشگاه سال بعد پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان با محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه