English

افشین رحیمی:

صدور مجوز ارائه آموزش‌ فناوری‌های نو برای شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه دانش بنیان شاهد سطح بالایی از ظرفیتهای دانشی هستیم که با ترویج و آموزش این اصول دانشی، می توان به ایجاد تحول در حوزه مهارتی کمک شایانی کرد.

صدور مجوز ارائه آموزش‌ فناوری‌های نو برای شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مجوز ارائه آموزش‌ فناوری‌های نو برای شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه صادر می‌شود.

رحیمی در ادامه تصریح کرد: تا کنون چهار شرکت دانش بنیان در استان مجوز ارائه آموزش فناوری های نو را در زمینه‌هایی مانند پهپاد، نقشه‌کشی و غیره دریافت کرده‌اند که موجب جذب علاقه‌مندان به دریافت آموزش در این بخشها شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: تداوم و افزایش ارائه مجوز به شرکتهای دانش بنیان در این قالب جزو برنامه‌های محوری است زیرا در اغلب بخشها ارائه آموزشهای مذکور ،به دلیل نو بودن و دانش نهفته در فناوری ، خارج از توان بخش دولتی است.

وی افزود: در ۲ سال گذشته در حوزه دانش بنیان ۲ مرکز نوآوری طلا و جواهر و مرکز توسعه فناوری اطلاعات در استان راه‌اندازی شده است و امسال نیز ۲ مرکز نوآوری شامل مرکز نوآوری بازی‌سازی یارانه‌ای و مرکز نوآوری در حوزه حمل و نقل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی یادآور شد: در حوزه دانش بنیان شاهد سطح بالایی از ظرفیتهای دانشی هستیم که با ترویج و آموزش این اصول دانشی، می توان به ایجاد تحول در حوزه مهارتی کمک شایانی کرد.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال و علاقه مندی فراوانی در حوزه جوانان و افراد جویای کار برای دریافت آموزشهای مهارتی در استان وجود دارد و اقدامات خوبی هم در این زمینه در استان انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه