English

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان خبر داد.

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روح‌الله ابوطالبی گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال با هدف جمع‌آوری و هدایت این کودکان از سطح شهر برای نخستین‌بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز ساماندهی و غربالگری ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال، از حرکت‌های بی‌سابقه در مدیریت شهری است که به صورت ویژه در دستور کار اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

این مقام مسئول بیان داشت: شهرداری با همکاری فرمانداری و اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای ساماندهی کودکان متکدی (زیر ۱۸ سال) شامل پسران و دختران در مرکز ساماندهی و هدایت، زیر نظر اداره کل بهزیستی اقدام می‌کند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز غربالگری کودکان متکدی در حال تجهیز است و به‌زودی افتتاح می‌شود، در این مراکز برای نخستین‌بار در شهر اصفهان به صورت تخصصی به هدایت، غربالگری و ساماندهی کودکان متکدی زیر ۱۸ سال پرداخته می‌شود و اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص این مرکز صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه