English

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خبر داد؛

بانوان اصفهانی به میهمانی پایان هفته شهرداری دعوت هستند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‎‌ماه بانوان، مادران و فرزندان کمتر از ۲۰ سال میهمان شهرداری خواهند بود و می‌توانند از مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهر به‌طور رایگان استفاده کنند.

بانوان اصفهانی به میهمانی پایان هفته شهرداری دعوت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س) به مادران، همسران و بانوان شهر اصفهان، اظهار کرد: پایان هفته جاری همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و ایام تکریم مقام زن، شهر رنگ و بوی فاطمی خواهد گرفت.

وی افزود: شهرداری اصفهان برنامه‌هایی را در قسمت‌های مختلف از جمله ارائه تخفیف یا رایگان‌شدن بعضی از اماکن تفریحی فرهنگی شهر اصفهان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام زن در روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‎‌ماه تدارک دیده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: اماکن تفریحی در محدوده ناژوان، پارک صفه، شهر رویاها و مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان همچون عصارخانه شاهی یا موزه حمام علی‌قلی‌آقا به صورت رایگان میزبان مادران شهر اصفهان و همراهان آن‌ها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این دو روز بانوان شهر به همراه مادران آن‌ها و فرزندان کمتر از ۲۰ سال به صورت رایگان از این خدمات استفاده می‌کنند، لذا می‌توانند از بیشتر خدمات شامل مراکز تفریحی همچون تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان، باغ پرندگان و باغ خزندگان بهره ببرند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: برای بانوان علاقه‌مند در حوزه کتاب نیز خدمات و تسهیلات کتابخانه‌های زیر مجموعه شهرداری رایگان خواهد شد، بنابراین در کنار رویدادهایی که قرار است در محلات و مناطق مختلف شهر برگزار شود، تلاش می‌کنیم با فضاسازی ویژه روزهای خوشی را برای شهروندان به‌ویژه بانوان تداعی و مهیا کنیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: از دیگر برنامه‌های انجام شده در این روز، ویژه برنامه «دختران حاج‌قاسم» است که توسط گروه‌های مردمی، دینی و مذهبی شهر اصفهان روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در مکان مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و امیدواریم تمام بانوان شهر از این رویداد استقبال کنند و مورد رضایت آن‌ها واقع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه