English

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خبر داد؛

پرداخت ۲۴۰ میلیارد تسهیلات حوزه فناوری اطلاعات در کردستان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان پرداخت شد.

پرداخت ۲۴۰ میلیارد تسهیلات حوزه فناوری اطلاعات در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، آرام حیدری اظهار کرد: این میزان وام حمایتی در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و همچنین مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

وی رقم وام پرداختی به کسب و کارهای حوزه فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را ۱۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امسال در زمینه پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای این حوزه ۷۴ طرح با اعتبار ۲۷۶ میلیارد ریال در استان به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار کرد: از این تعداد ۴۲ طرح در حوزه تسهیلات بند الف، چهار طرح در حوزه مشاغل خانگی و ۲۸ طرح هم مربوطه به اشتغال پایدار روستایی است.

حیدری افزود: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند جزئیات برنامه‌های حمایتی و نحوه پرداخت در سامانه توان آفرین را در آدرس Http://tavanafarin.ito.gov.ir مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ۱۷ برنامه است که در قالب تسهیلات بند الف و بند ب به افراد حقیقی، شرکتهای حقوقی نوپا و غیر نوپا، تولید کنندگان اپلیکیشن و بازی های موبایل و تولید کنندگان محتوا با کارمزد چهار تا ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه