English

شهردار سنندج:

شهروندان از پارک خودرو در مسیر فعالیت اکیپ‌های برفروبی خودداری کنند

شهردار سنندج با اشاره به فعالیت ۳۰۰ نیرو و بیش از ۱۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری در ستاد برفروبی سنندج، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از پارک خودرو در مسیر فعالیت اکیپ‌های برفروبی خودداری کنند.

شهروندان از پارک خودرو در مسیر فعالیت اکیپ‌های برفروبی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سیدانور رشیدی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد برفروبی شهرداری سنندج با تاکید بر ضرورت خدمات هرچه بیشتر به شهروندان اظهار کرد: همزمان با شروع بارش برف در شهر سنندج نیروها به صورت کامل در آماده باش بودند و با وجود محدودیت ماشین آلات با کار جهادی توانستند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به برفروبی کامل میادین اصلی، اماکن عمومی و اماکن اضطراری اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۶ ایستگاه برفروبی، اضافه کرد: با وجود حجم بالای برف به دلیل پای کار بودن همه مجموعه و برنامه‌ریزی مناسب در تامین کیسه های شن و نمک و فعال سازی ۲۶ ایستگاه برف‌روبی در نقاط مختلف شهر رضایتمندی نسبی در بین مردم ایجاد کرد.

شهردار سنندج با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری امری ضروری است، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد از مسافت شهر سنندج در بافت ناکارآمد و فرسوده قرار گرفته است، ورود ماشین آلات برای برف‌روبی در این نقاط با محدودیت مواجه است.

رشیدی افزود: با توجه به افت شدید دما بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در سطح استان از همشهریان درخواست می شود ضمن مصرف بهینه گاز نسبت به همکاری با نیروهای خدوم شهرداری که درچند روز اخیر در سطح شهر مشغول برفروبی هستند اهتمام داشته باشند.

وی خطاب به شهروندان بیان کرد: شهروندان فهیم شهر سنندج با مراجعه به ستادهای برف‌روبی شهرداری در سطح شهر نسبت به تحویل مخلوط ماسه و نمک اقدام کنند.

برفروبی حیاط مدارس

رشیدی با بیان اینکه برف‌روبی حیاط مدارس هم در حال انجام است، یادآور شد: هماهنگی های لازم از آغاز فعالیت ستاد برف روبی برای استفاده از ظرفیت حیاط مدارس به عنوان پارکینگ عمومی در زمان بارش برف صورت گرفته است و مردم به جای پارک خودرو در کوچه و معابر که مانع خدمات رسانی نیروها و ماشین آلات ستاد برفروبی می شود از فضاهای تعیین شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برف‌روبی در نقاط مختلف به ویژه معابر فرعی سطح شهر سد راه برف‌روبی شده است، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود در نقاطی که امکان ورود ماشین آلات وجود دارد از کیسه‌های شن و نمک که به وفور در سطح شهر وجود دارد استفاده کنند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه