English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست با جمعی از رسانه ها به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ها و مراسماتی در سطح استان ایلام برگزار می‌شود.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، علی چراغی پور با بیان این‌که بیان دستاوردهای نظام در طول بیش از چهار دهه گذشته به‌صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: ضروری است جوانان از ثمرات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آگاهی یابند و این مهم در بیان دستاوردها مورد توجه قرار گیرد.

چراغی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع حوادث اخیر باید تلاش شود برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در تمامی نقاط استان به‌صورت مطلوب برگزار شوند.

این مسئول ادامه داد: طبق اساس‌نامه ۲۵ کمیته تخصصی در زمینه برگزاری برنامه‌های دهه فجر فعالیت دارند که این کمیته‌ها شامل کمیته بسیج، نیروهای مسلح، حوزه و روحانیت، ایثارگران، رسانه ملی، ورزش و جوانان، بانوان و... است.

چراغی پور گفت: بی شک فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین از سرلوحه ها و اصلی ترین برنامه های ستاد دهه فجر سراسر کشور و استان خواهد بود.

محمد علینظری رییس بسیج رسانه استان نیز در این نشست با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود گفت: ضروری است رسانه ها این دستاوردها و موفقیت ها را برای جامعه بیان کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در استان اظهار داشت: قالب های جشنواره شامل تیتر، یاداشت، گزارش، موشن گرافی، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و... است.

علینظری افزود: محورهای جشنواره نیز شامل شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، جهاد تبیین پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیبهای اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید و نشاط آفرینی، مکتب شهید سلیمانی، خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی، منابع طبیعی و حفظ جنگل‌ها، مواسات و کمک مومنانه و اربعین حسینی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌باشد.

در پایان این نشست خبرنگاران به ارائه راهکارها در خصوص برنامه های دهه فجر پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه