English

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب؛

نتیجه رسیدن یک مطالبه باعث رونق امید در جامعه خواهد شد

ابراهیم طاهری گفت: مطالبه‌گری یکی از نیاز و ضروریات جامعه اسلامی است که به نتیجه رسیدن یک مطالبه باعث رونق امید در جامعه خواهد شد.

نتیجه رسیدن یک مطالبه باعث رونق امید در جامعه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم طاهری دادستان عمومی و انقلاب میناب در دیدار با دبیر و اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران شهرستان میناب گفت: مطالبه‌گری یکی از نیاز و ضروریات جامعه اسلامی است که به نتیجه رسیدن یک مطالبه باعث رونق امید در جامعه خواهد شد.

دادستان میناب با تاکید بر اینکه مردم جامعه باید از نتیجه کار مطالبه‌گری آگاه و بهره‌مند شوند افزود: مطالبه‌گری باید همراه با حفظ ارزش و آرمان‌های جامعه اسلامی باشد و مغایرتی با قانون و عرف حاکم بر جامعه نباشد.

طاهری در ادامه اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین اصول مطالبه‌گری این است که از طریق مسیر قانونی دنبال شود، اگر غیر از این باشد قطعا به بیراهه خواهد رفت و ثمره‌ای نخواهد داشت.

دادستان میناب با اشاره به اینکه مطالبه‌گری باید همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد باشد گفت: مطالبه‌گری باید با هدف خیرخواهانه و اصلاح امور انجام شود چرا که انتقاد بدون پیشنهاد بیشتر به تخریب نزدیک است و نمی‌تواند جامعه‌ای را به شکوفایی برساند.

در ادامه این دیدار بهرام رضائی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان میناب خلاصه‌ای از عملکرد یک ساله این مجمع را ارائه و بخشی از مطالبات مردمی و به ویژه در حوزه ورزش و بهداشت و درمان مطرح کرد.

در ادامه این نشست، اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران شهرستان میناب به بیان مشکلات در حوزه های مختلف با دادستان میناب پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه